Torsdag..

Jag blir helt veckovill när jag jobbar natt men juste det är ju faktiskt torsdag idag.. :)
Sov länge, inte vänt tillbaka dygnet men känns lite onödigt eftersom jag jobbar hela helgen nu..
Dock blir jag så seg och det är jobbigt.. Var ute på en promenad i det sköna vädret, det var riktigt gött! Dock hade jag lite för mycket kläder på mig så det blev väldigt varmt..
Nu har jag dammsugit och grejat lite.. Väntar på att Krille ska komma hem så han kan sänka värmen för det är så varmt i vårt hus så man nästan får värmutslag! Gaaah!
Påtal om huset, så trivs vi väldigt bra! Dock inte fått ordning på riktigt allt än men så äre.. Har några kartonger som står i Majkens rum som jag tänkte ta tag i att plocka upp nu.. De sista kartongerna, lata som vi varit! :P haha
Jag fick förresten MVG på min första inlämning i kursen.. Det känns bra! :) Ska greja lite nu och sen börja ta tag i nästa veckas uppgifter och inlämning.. Alltid något att göra! :P
Idag fick ju Victoria och Daniel en liten prinsessa också, vad härligt för dom! Hoppas på riktig glädjeyra så det inte bara är en massa "måsten"! De är ju trots allt bara människor dom också! :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0