Minnen, kärlek, vänskap!

Jag är glad över att jag verkligen vet vad som är viktigt för mig här i livet!
Innan jag blev tillsammans med Krille så visste jag nog inte så mycket om människorna som bor i den här staden, jag umgicks alltid med människor som var så himla bra..
Jag är uppvuxen med världens bästa tjejgäng, jag vet det!
Alla vi har inte jättebra kontakt längre, men jag vet att det var dom som gjorde min uppväxt här i Skänninge, de gjorde den riktigt bra!
Det finns några tjejer som jag vet alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta oavsett om vi inte pratar med varandra på 20 år.. Visst har vi haft våra ups and downs men det har man väl i alla förhållanden oavsett om det är kompisförhållanden eller kärleksförhållanden.. Jag vet att ni alltid kommer betyda mycket för mig oavsett vart vi är i livet.. haha trots att det bara är jag som är kvar i den här hålan.. :)
Vi har många minnen tillsammans och dom tänker jag bära med mig genom resten av livet..
Jag blev visst lite sentimental här innan det var dags för sängen.. Nu ska jag krypa ner bredvid min baby och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0