Long time..

Ja, nu var det så där längesen jag skrev igen..
Har jobbat som en tok, de sista veckorna så min kropp är lite trött.. Vi bor i vårt fina hus nu, fast det är saker kvar som inte är riktigt klara.. Men det har varit så himla skönt att bara få landa.. Jag är så trött på allt som heter renovering just nu och jag tar mig inte riktigt för att göra nånting, men nu bor vi ju här och då tycker jag att det är okej att känna så ett tag..
Dags för jobb imorn igen, inte så taggad men på lördag ska Krille och jag på RAW så det ska bli kul.. :) Dock kan det vara så att jag åkt på uvi, får se hur det känns imorn för i så fall blir det vårdcentralen med detsamma!
Nu ska jag lägga mig och läsa lite innan jag somnar! Tråkigt inlägg, tråkiga Hanna! haha
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0