En mysig kväll, en bra semesterdag!

Dagen började med att jag åkte in till Mjölby för att lämna lite papper på jobbet och sedan vidare till banken eller rättare sagt den gamla banken..Timmarna går så snabbt när man har lite ärenden att uträtta..
Väl hemma kom Suss, vi traskade en liten promenad, pratade, drack te och sen bar det iväg hem till Sanna på sminkparty.. Det blev en riktigt trevlig tjejkväll! :) Gillar´t! Eftersom jag var bjuden hem till Sanna ikväll och jag egentligen jobbade så bestämde jag mig för att ta en semesterdag/natt.. :) Det var ett bra beslut!
Imorn står lite plugg på schemat, hoppas på fint väder så jag kan traska en sväng och sen ska jag möta upp mamma i Mjölby och på kvällen är det dags för jobb.. Den dagen kommer nog att gå den också!
Spelar ingenroll hur mycket/lite jag sover, jag är konstant trött, så jag hoppas att det fina vädret stannar så jag kan bli lite piggare.. Jag fick iaf för mig att göra fotbad, fila fötter och greja lite nu.. Borde man helt klart göra oftare.. Man borde skämma bort sig själv lite mer..
Jag har en tanke i mitt huvud som inte vill försvinna, den sitter liksom fast och tar upp en rätt stor del av min tankeverksamhet.. Vi får se vad som sker! :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0