Twilight, Breaking Dawn

Ikväll var Sanna och jag och såg på Twilight.. Riktigt bra men självklart längtar man ju som en tok till sista filmen nu som kommer dröja ett helt år innan den släpps..

Det går framåt med huset och jag hoppas att tapetseringen blir helt klar nu i början av veckan. Vi börjar helt enkelt se ett ljus där någonstans i mörkret! :) Värmen har kommit igång som den ska, lite problem hade vi allt med den innan den satte fart! Vi har lite golv kvar i vårt sovrum som ska läggas, garderoben i hallen är mitt nästa projekt och den ska fixas! :) Den ska spacklas och målas vit och även där inne ska det läggas golv! Vid senare tillfälle ska den självklart inredas också! Sen ska vi se till att få upp alla lister i huset och handtagen i köket ska på plats! Shiiit vad mycket jobb det är med att renovera ett helt hus, men samtidigt är det väldigt roligt! Vi skulle aldrig ha klarat det här utan Krilles pappa! Han är en riktig pärla!!

Helgen den 10:e - 11:e kommer även min kusin Lisse och hennes J-O, så får vi hjälp med att fixa kaklet i köket och även lite kakel ska dit i lilla badrummet!! Så otroligt tacksamma för all hjälp!! :)

I tisdags var jag och Krille i Ullared och handlade lite, införskaffade oss en ny dammsugare och även lite julklappar till Majken.. Det blir nog bra! :)

Ska försöka komma i säng lite skapligt så jag kan gå upp tidigt imorn och åka till huset!

Ihhhhh, tänk om det blir inflyttning om bara några veckor nu, ingen skulle vara gladare och lyckligare än jag!! Att ha flyttat in innan jul var vårt mål och jag hoppas att vi lyckas med det! :) Både för vår skull men även för Majkens! Så hon får tillbaka sitt egna rum och lite pappa-och-Hanna rutiner igen! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0