Trött...

Vad är det med mig? Har höst- och vintertröttheten kommit även till mig nu? Spelar ingenroll om jag sover mycket för då är jag ändå trött, sover jag lite är jag också trött.. Hm, vad är lagom då?. Jaja, det är väl smällar man får ta när man bor i Sverige..
Garderoben blev målad, både tak och väggar är målade nu.. Behöver dock måla väggarna en gång till sen.. Vit, vit.. Ja, det blev väldigt vitt.. Men vitt är ju fräsht och fint! :)
Idag har jag målat garderobsdörrarna i vårt sovrum.. De behöver dock målas några gånger, så det ska jag fortsätta med imorn.. Sen har jag målat valvfodret eller vad man nu ska kalla det, i köket och även dörren ut till altanen.. De hade suttit tapet på dörren ut innan.. Vi har ju altandörren i köket men jag bestämde mig för att det var bättre att den var målad, både snyggare och mer praktiskt.. Bara att torka av ju, så passade på att måla hela dörren när jag ändå höll på.. Det blev fint.. Vårt kök är också vitt, väldigt vitt.. Men jag älskart! Kommer bli snyggt sen när vi får bort allt papp från golven så man ser det fina valnötsgolvet till också!
Det kommer bli en annorlunda jul i år eftersom jag jobbar hela julen! haha nu ljög jag ju egentligen, inte så annorlunda, var väl förra julen som var annorlunda eftersom jag var ledig! Första julen som jag varit ledig sen jag började jobba.. Majken kommer inte fören den 27:e och stannar över nyår, ska bli mysigt! Men till nästa år får vi se till att börja skapa lite traditioner på Riddarvägen. Både till julen och under året så att allting känns på riktigt som det ska liksom..
Kul med paket :)
Jag och pluttis Majken med blöja, här var hon inte så stor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0