Tisdagen den 1 November

Ja, nu är det november! Helt otroligt vad snabbt det går..

Humöret är inte på topp, neej, det är det faktiskt inte.. Så mycket som rör sig i skallen just nu..


Ihelgen var min fina kusin Jossan och hennes John hos oss! Fick hjälp med taket i köket och det är jag oerhört tacksam över! Det var mysigt att dom kom! Träffar dom inte jätteofta, men jag och Krille ska snart åka dit en helg.. Hälsa på hemma hos dom!

Fick ett glädjande besked idag att bänkskivan och den RÄTTA diskhon kommer imorn! Eller rätta, vi var ju tvungen att välja en annan tillslut som jag faktiskt är lite besviken över eftersom jag så himla gärna ville ha den som vi valde först.. Men den hade utgått i sortimentet och istället för att fråga oss vad vi då ville ha istället tog hon sig friheten att välja en egen, den som var mest lik la hon till när vi protesterade och inte ville ha den...

Japp, men nu äntligen är den på ingång, dock några tusenlappar extra som fick läggas till men nu hoppas jag att allt är som det ska så vi kan betala resterande på köket och lämna kvik bakom oss och bara njuta av vårt nya fina kök!!! Jag älskar vårat kök, det kommer bli så himla fint! Nu är det bara kakel som ska väljas, skit svårt faktiskt! Men vi ska nog komma på nåt tillslut!

På fredag ska vi ut och käka med jobbet. Först blir det lite bowling som jag dessvärre inte är jättebra på men det gör ju ingenting! Sen efter det ska vi käka på Zebban! Det blir nog kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0