Min kärlek!



Han ger mig en mening i livet! Han är personen som jag vill vara med, ha ett liv med, personen som verkligen känner mig och som jag vet älskar mig för mina laster och för allt det underbara vi har tillsammans!

Man kan väl inte säga att vårt förhållande egentligen hade de bästa förutsättningarna... För jag ska säga det att det är inte lätt att bli tillsammans med någon som redan har barn.. Speciellt inte när man är 21 år gammal som jag var när vi träffades! På något sätt så känns det som att VI inte är lika viktiga då! Men jag vet att det också är en fördel! Det är inte bara negativt med det men självklart går det dagar när jag önskar att det BARA var han och jag! Det går inte att förneka men för den skull så skulle jag ju verkligen inte vilja att Majken inte fanns!

Det har varit mycket sista tiden, jag har varit stressad som lett till mycket tårar som i sin tur alltid leder till irritation.! Jag är en känslomänniska, alltid varit! Oavsett så älskar jag min Krille och jag ser verkligen fram emot en framtid med honom.. Min kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0