Lördag...

Varit en riktig slappdag idag, det gillas..

Gårdagen började med att jag vaknade upp ute i Väderstad.. Åkte in till Skänninge vid halv ett för att göra mig i ordning lite.. Sen åkte jag in till Mjölby vid halv tre, till Annika eftersom vi skulle bowla och ut och käka med jobbet! Trevlig kväll! Kul att så många kunde vara med!

Bowlingen var skitrolig och jag vann faktiskt! För ovanlighetensskull.. haha Efter det blev det mat och lite vin på Zebban och sen gick vi till New Port och tog oss en drink.. Jag var förbaskat trött så när klockan var tio ungefär så kom Krille och hämtade mig.. Pensionärsvarning på den! :P Vi åkte iaf till Väderstad och tittade på Kung Fu Panda 2.. Majken har pratat mycket om den filmen så tyckte det var dags att vi också tittade på den.. :) Den var bra och rätt så rolig! Sen kom Krilles pappa hem i natt, han har ju varit i USA i 3 veckor så det blev ganska så sent.. Jag slumrade dock i soffan men tror vi gick och la oss i sängen vid fem hugget.. Vi sov länge idag och vid halv ett åkte vi in till Skänninge, Krille skulle titta på fotboll och dricka öl med grabbarna ikväll och självklart ska de börja så tidigt som möjligt. :P

Krille fyller 25 år imorn eller rättare sagt typ nu! :) Så jag har styrt lite med vad vi ska käka imorn på kalaset. Så jag begav mig till City g framåt kvällen och så har jag bakat lite. Det blir en varm smörgåstårta med tacoköttfärs och lite smarrigt på och till efterrätt blir det cheesecake som jag har gjort nu ikväll.. Första gången jag gör cheesecake faktiskt så vi får hoppas på att de går att äta! :) 

Så imorn ska jag äntligen få ge min present till Krille, mer än så skriver jag inte nu..

Nu ska jag förflytta mig till tv:n en stund! 


Ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0