Jobbhelgen snart över..

Nu har jag jobbat 2 av 3 nätter, en kvar alltså! Det har varit en bra helg, funnits att göra och timmarna har rullat på.. Ikväll går jag på sista natten och sen är det inte jobb fören på torsdag!

I veckan ser det ut som att det blir Ullared, Krille och jag ska åka dit ihop! Kors i taket att jag fick med mig honom men det ska bli jättekul plus att vi får lite egentid och det gillas starkt! :)

Fick en ny telefon av Krille igår, en riktig fining.. Dock är den lite mer avancerad än min gamla så jag har inte lärt mig så mycket än. Han är allt bra snäll och en ny telefon behövdes. Min gamla strejkade lite för ofta nu sista tiden..

Nu ska jag ta det lite lugnt i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0