Fredag och jobb står på schemat i helgen..

Japp, det är jobb hela helgen som gäller för mig..

Varit en sväng vid huset idag, målat lite element och lite nyspackling i taket osv..

Majken är här ihelgen men lär nog inte se henne speciellt mycket denna helg heller, känns så där...
Har inte gjort mycket mer idag, nu ska jag duscha och äta lite..



Jag längtar så mycket att det gör ont i hjärtat!


Hösten är alltid en årstid som får känslor att komma fram, funderingar att börja gro. Det finns känslor som jag helst inte vill att de ska yttra sig.. Jag vet att de finns där men när de kommer fram gör det så ont!

Jag vet att jag blir arg, ibland lite för arg men det har sin orsak! Därför längtar jag ännu mer för att jag avskyr när känslor som att bli arg, ledsen, besviken ligger så nära aldelles för ofta! Det är liksom inte jag egentligen, men när de känslorna ligger för nära, då vet jag att det är något som inte är som det ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0