Första advent har varit..

Det är tokigt vad dagarna springer iväg och igår var det första advent! Har inte riktigt fått in julkänsla eftersom jag inte har mitt egna hem att pynt och göra fint i men vi gör ju mycket annat fint där nu! :)
Jobbade ett extra pass inatt, det gick bra.. Försökte gå upp vid halv 12 idag, det gick mindre bra :P haha men vid halv två vaknade jag till iaf, så ska bli skönt att lägga sig om en stund.. Har precis tagit mig ett varmt bad med lite tända ljus och nu lyssnar jag på lite jullåtar.. Kan ju i alla fall försöka få in lite julmys i själen! :)
Idag har vi satt upp taklister i datarummet.. haha vi var inte på topp idag, men tillslut så blev det riktigt fint.. Vi fortsätter imorn! Så ska Krille hämta fönster och dörrlister imorn också så vi kan få upp allt! Nu vill jag att allt bara ska gå sååå snabbt!
Nu blir det en liten stund framför tv:n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0