Rastlös..

Jag blir väldigt rastlös av att bara vara en hel fredagkväll..
Det är liksom skillnad när man är hemma hos sig själv och man kan styra och plocka med lite vad som helst om man blir rastlös.. Men det är såklart mys att titta på Idolfinalen med lilla mamma men efter det blev jag rätt rastlös.. Hyrde en film på konsum som jag nog ska slå på snart.. "No strings Attached" får se hur den är.. Borde dock lägga mig lite skapligt egentligen.. Ska upp tidigt imorn eftersom Lisse och J-O kommer och ska hjälpa oss att kakla i köket! Hoppas det blir fint! :) Nu är det inte mycket kvar.. Målaren var och tapetserade om tapeten i sovrummet idag, eftersom det var något fel på den som vi satte upp.. Så nu är det mörkt, mörkt, jättemörkt.. Så Krille fick som han ville iaf.. :) Sen har vi lister kvar i köket och vårt sovrum och golvlist i Majkensrum.. Sen så.... :) Det dyker upp småsaker hela tiden som måste göras, så det går ju inte snabbt.. Men hellre sakta och säkert så att det blir fint än att det blir snabbt och stressigt och haffsigt gjort! Men det börjar helt klart se ut som ett hem!
Krilles pappa, Claes är guld värd utan honom hade detta aldrig gått!
Nu ska jag kila!
Natti, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0