Tankar och funderingar..

Det sags att alla manniskor begar misstag.. Men nar man gor samma misstag om och om igen, ar det verkligen ett misstag da? En dalig vana som blivit ens verkligehet.. hm.. Man sager ofta att man aldrig skulle satta sig i trasket sjalv nar man hor hur andra berattar o beter sig, men visst fan gor man det.. Alla har sina trask pa ett eller annat satt...


Jag skulle kunna sitta har ratt lange o filosofera, det ar jag ratt bra pa. Men ska bespara er det...

Guuud vad jag saknar er!!!

Almiiis du ar varldens sotaste vet du det? Jag ar sa glad for att du ar min van.. Ska bli saa kul o komma hem igen o traffa dig.. :) Finns fler som det ska bli dunderkul o traffa o som jag saknar natt sa innerligt.. :D



Jag kan inte fa nagonting ogjort men jag kan fundera pa hur jag vill att framtiden ska bli...

Jag far gora som jag vill, jag ar vuxen och far helt enkelt ta ansvar for mina egna handlingar, so just let it be!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0