Fortfarande inga bilder..

Nee, det där med bilder går inte så bra.. Hittar inte kabeln till kameran men jag ska fortsätta leta.. Ska ta mer bilder idag också, ett rum är färdig tapetserat nu och igår började vi lägga golvet där inne.. Det blev en mörk fondtapet och de andra väggarna är heltvita och sen blir det valnötsgolv i hela huset. Genomgående, jag tycker det är mycket snyggt! Stod och valde mellan det och ett annat golv och det andra golvet verkligen älskar jag men som Krille säger, "vi ska ju inte bo på en bondgård" och det har han ju rätt i.. Jag gillar valnötsgolvet också, det är snyggt och stilrent. Tror det kommer bli jättebra!

Mitt humör är inte på topp, jag har lust att bara explodera och skrika så högt jag bara kan, eller tjuta eller ja vad som helst! Vi har hur mycket som helst att göra just nu, jag är baaajsstressad plus att allt annat ska gå ihop med jobbet och Majken.. Plus att jag typ aldrig träffar Krille känns det som, förutom när vi är i huset såklart men vi är aldrig själva liksom, bara han och jag och jag längtar så mycket efter honom så att det gör ont i hjärtat! Visst visste jag att jag älskade honom innan men nu känner jag det ännu mer.. Förut hade vi alltid kvällarna tillsammans bara han och jag och nu inser man att den tiden ska man verkligen uppskatta och sätta värde på så himla mycket mer än vad man gör!

Jag jobbade hela helgen så det blev inte mycket gjort alls för min del.. Nu jobbar jag två nätter igen och sen ska jag på föreläsning med jobbet på fredag och då kommer Majken. Sen jobbar jag söndagen igen! Hejhopp vad tiden bara springer iväg.. Igår var jag och hämtade Majkens tapet, har dock bara bestämt fondtapeten än, det blir en rosa tapet från midbec med stora vita stjärnor på, den kommer bli så himla fin! :) Berättade för Majken igår att jag varit och köpt en tapet till hennes rum, hon frågade med en gång, vad det var för färg på den? Jag sa svart, då blev hon tyst en stund, sen sa hon: "Neee, nu skojar du med mig. Jag tror du tog en rosa" och så skrattade hon lilla gulltösen! :) Vad rätt hon hade! :P

Nu ska jag åka upp till huset i vanlig ordning, jag är trött idag.. Inte alls sugen på att åka dit! När Krille slutat jobbet ska vi väl fortsätta med golvet, jag är ingen hejare på att såga så jag lämnar det till honom tror jag.. Jag ska fortsätta förbereda lite i de andra rummen.. Världens bästa Linnda hjälpte mig att få bort den äckliga nålfiltsmattan i vardagsrummet igår.. Jag säger då det, aldrig någonsin ska jag ha heltäckningsmatta. För det första så himla ohygeniskt, för det andra inte snyggt, iaf inte nålfilt kan jag ju säga och för det andra, det är ett jäkla jobb att få bort dem när man inte vill ha dem längre.. Men efter mycket slit så fick vi iaf bort den, nu är det limmet på undersidan som måste skrapas också!

Nej, nu måste jag åka! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0