Lite bilder...

Här kommer lite bilder, de är dock tagna med min mobil så de är inte så jättebra men det är ju bättre än inget iaf.. :)



Först har vi lilla badrummet som har varit mitt lilla projekt! :) Kul är det! Har såklart fått hjälp med toaletten och handfatet! :)
Det börjar komma på plats.

Alltid äre något som ska bråka och jag orkar inte lägga in bilderna igen, kan inte skriva under dom men men..

Först har vi som sagt lilla toan, som jag har målat med en antikvit färg. Målade tre gånger för att det skulle bli riktigt bra. (Det måste det ju såklart bli :P) Hyllan satt faktiskt inne på toaletten tidigare, fast jag har målat om den, tänkte att något ska man väl spara iaf! Väggdekoren har jag skickat efter på stilcompaniet, gillar den.. Sen är det köket, ett vitt kök fick det bli och det är köpt på Kvik, har även köpt alla våra vitvaror där! Får lägga upp mer bilder när bänkskiva, diskho, handtag osv är på plats...

I vardagsrummet är det en vit/silvrig tapet från duro, om jag minns rätt. Golvet som vi valt att lägga genomgående genom hela huset är ett laminatgolv i valnöt och jag älskar´t! Bara i lilla hallen som vi ska ha annat sen. 

På sista bilden är det Majkens rum! Det är en tapet från midbec, de har jättemycket fina tapeter! Tapeten i hennes rum blev verkligen inte lika fin på den här bilden som den är i verkligheten men men.. :) Majken ville ju såå gärna ha ett rosa rum och visst skulle hon få det, det var både jag och hennes pappa överens om! Vi får väl tapetsera om igen om några år när hon förmodligen inte tycker det är lika roligt längre! :) 


Kommentarer
Postat av: Emeli

Fiiint Hanna! Gud va roligt att se hur det ser ut :) Vill gärna se fler bilder! Hoppas du mår bra och att vi kan ses snart! Puss o kram

2011-10-22 @ 09:46:25
Postat av: Sara

Gillar väggdekorationen skarpt.. jag vill också ha väggdekoration när vi flyttar :)

2011-11-02 @ 23:19:02
URL: http://zzara88.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0