Trött..

Idag vet jag inte vad det är med mig, imorse när Krille gick till jobbet så var jag pigg.. Men så tänkte jag att det är ju lite väl att gå upp vid kvart i sju när man är ledig.. Sen försvann jag helt, sov och sov och sov.. Låg i sängen lääänge idag alltså. Nu sitter jag här i min morgonrock fortfarande, det tonåringsvarning på mig idag! :) Tänkte åka in till gymmet men det får nog bli imorn, då kan jag gå upp lite skapligare, så idag får det bli en promenad sen..

Igår var jag också trött fast inte på det sättet utan jag var arg och irriterad. Hot och elaka ord är det värsta jag vet, gör det situationen bättre eller?

Nästa helg kommer Majken och jag som jobbar fyra nätter den helgen, inte alls kul.. Får se om jag iaf hinner pussa och krama lite på henne.. Söta, bästa Majken!

Har jobbat hela den här helgen och de helgerna blir jag totalt osocial, jag fungerar inte som social människa då. Jag bara jobbar, sover och äter. Det är nog därför jag är trött idag också, jag har lite problem med att vända tillbaka dygnet med en gång, men nu går jag ju på torsdagkväll så då känns det nästan lite onödigt att vända tillbaka dygnet. Det värsta är att kroppen tar stryk av att hålla på att vända på dygnen, att jobba på nätterna, men i övrigt så har jag trivits jättebra med det.. I söndags var jag en sväng hos lilla mormor, hon fyllde 81 år i fredags. Hela släkten var där och det var god mat och god fika. Sabina hade lagat mat, hon är så himla duktig och det är alltid en överraskning vad det blir. Nya spännande smaker iaf. Mormor fick en ny bärbar telefon av oss, det har hon pratat om ett tag nu att hon behöver, så det blev hon nöjd med. Det var ju tur det. :) Nu ska jag ta och äta något, får se om Linnda svarar om vi ska knalla ihop eller om jag ger mig ut själv.. Vädret är ju underbart, verkar dock som att det blåser, men att se solen skina gör än ju så glad! Då kanske jag piggnar till också, lite luft och solsken gör nog susen!  

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0