Söndag, yes it is..

Jahopp då var helgen redan förbi, helgerna går för snabbt.. Jag älskar de helger när både jag och Krille är lediga samtidigt.. Kvarlitetstid har den här helgen bestått av och jag gillar det starkt! Igår var det ju melodifestivalen, vet inte vad jag ska säga om låten som vann, hm inte min favorit precis.. Idag har jag stökat och styrt här hemma.. Sov länge, det behövdes och nu har vi rensat på Majkens rum, alla "bebissaker" som hon så fint kallar det åkte ut och det var mycket saker.. Det är mycket saker som hon inte leker med alls. Möblerade om lite gjorde jag också och satte upp de nya, fina, vita hissgardinerna som mamma hade med sig hem från Ullared igår. Jag är nöjd! :) Köpte en rosa ryamatta för några veckor sedan till hennes rum så nu är det fint vill jag lova. Hon har ett riktigt flickrum vit och rosa. Det var mycket Hello Kitty som gällde ett tag men nu är det mer prinsessor som hägrar. :) Har inte gjort mycket mer idag faktiskt, lagat lite mat, slappat, ja sånt där som man gör på en söndag.. 

Får se hur veckan kommer se ut, Majken ska stanna till på tisdag och jag ska såklart hinna med lite träning och sånt där också..  

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, tror jag överger datorn nu och går ut och sällskapar Krille i soffan! :)

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0