Nu är det för tyst här hemma igen..

Ja, det är så det känns när Majken åker.. Så fort vi lämnat av henne i Laxå/Svartå blir det knäpptyst i bilen, eller inte för att vi inte pratar men det är liksom inte samma sak. Jag längtar redan till nästa gång hon kommer.. Lill skruttan! Idag har vi styrt med födelsedagspresent till Majkens mamma. Majken gjorde ett eget armband, målade och skrev ett fint kort och valde ut ett halsband som hon skulle få.. Hon har ett stort hjärta för att bara vara 3 år, hon tänker på alla och vill att alla ska vara glada! <3 Om det är så här med Krilles Majken undra hur bebis,barn,kärlek-galen jag kommer bli när jag själv får barn?! :) Dock lär ju inte det ske förens om några år, visst är man sugen när man ser alla små knoddar och alla som ska ha barn men neeej, jag har ju mina planer och saker jag ska göra först!

Imorn är det gymmet för min del, uch har blivit så där med allt de här dagarna som Majken varit här nu, det blir liksom svårare med maten när hon är här eftersom alla rutiner ändras när hon är här.. Det blir ju mer barnvänlig mat och sånt som hon gillar och man lagar och fixar och grejar. Så imorn blir det hårdträning, sen ut till Linnda för en promenad, sen möte på jobbet och på kvällen ska vi faktiskt titta på en lägenhet.. Ska bli skönt att träffa Linnda, känns som det var jättelängesen fast det egentligen kanske inte var det. :P

Desperate housewifes började ikväll igen, jag tröttnat verkligen aldrig på det, imorn är det Greays anatomy, nu kommer kvällarna bli roliga igen. haha nee men roliga program på tv:n, det har det inte varit på mycket länge.

Dags att kila, hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Emeli

Kul att du är tillbaka på bloggen :) Blir lite lättare att hålla koll på vad du gör!

Hoppas allt är bra med dig! Puss&Kram

2011-03-16 @ 08:11:30
URL: http://emelisgronagata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0