Idag har jag legat i..

Gick upp vid nio hugget, blev en runda till gymmet, lite kondition som resulterade i en timme på crosstrainern. Efter det stannade jag hos Linnda och vi traskade en runda. Eller det blir ju en ganska hyfsad runda, men den känns inte alls långt eftersom sällskapet är så bra! :) Efter det blev det lite käk, keso och kyckling och sen in till Mjölby igen för poolmöte. haha ja vilket möte det blev, men tillslut tror jag vi iaf kom fram till några saker efter avbrott och safttorkning osv.. :) Sen hem igen och sedan tillbaka till Mjölby med Krille för att titta på lägenhet.. Nu ikväll har jag ätit kycklingtacos med cachewnötter, avokado, sallad och lite annat gott. Smaskigt vill jag lova! Det blir mycket kyckling nu, men det är ju såå gott! Det är väl i stort sett det jag hunnit med idag.. Tycker dagarna går så tokigt snabbt..


Hittade den här bilden, haha det var verkligen längesen, men vad små och söta vi var!

Jag till vänster, David i mitten och våran kusin Therese till höger. 

Jag hade visst inte så mycket mer att berätta för tillfället, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0