Heej du glada!

Dagen har gått rekordsnabbt.. Åkte ut till Linnda vid två typ, där var Malin också och vi gick en promenad i skogen med lille Putte. Mysigt, vi såg rådjur och solen sken så härligt, blåste ju riktigt ordentligt på vissa ställen men det var ändå härligt. Jag är inte ofta i skogen nu längre och jag älskar ju sånt.:)

Ikväll har Krilles mamma, Catharina varit här på fika. Lika trevligt som vanligt! :) Krille hade namnsdag häromdagen så han fick en fin tröja och en ny sovkudde, välbehövligt kan jag lova. :) Efter det kom Erik och Linnda hit en stund och vi har tittat på big brother. Förstår egentligen inte varför jag tittar på det, mot alla mina principer egentligen.. haha men det kanske just är det som är det roliga, det är så pinsamt så jag måste bara kolla.

Imorn ska jag in en sväng till Linköping, lilla mormor fyller ju år imorn så då måste jag försöka hitta en present till henne. Vet ju iofs redan vad jag ska köpa så det blir nog inte svårt.. Sen måste jag träna lite och på kvällen sen blir det jobb.. Då startar min jobbhelg. Ska jobba lite nu några helger framöver men det känns faktiskt helt okej, jag har ju något att se fram emot, dagarna hos Maria! :) Gaah vad jag längtar, det kommer bli fantastiskt, hon fyller ju år den 10:e så det kommer bli en bra helg det vet jag redan nu!

Nu är det dags att sova om jag ska orka med dagen imorn, får se hur jag lägger upp den eftersom jag egentligen behöver sova ganska länge med tanke på att jag ska jobba på natten sen.. Vi får se hur det blir!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0