Halvt sjuk..

Har mått dåligt nu i några dagar, känns inte alls kul.. Ont i halsen, förkyld och febrig.. Tror dock att febern har försvunnit, ska strax ner och köpa mig lite panodil. Behövs eftersom jag går på en fyranätters helg ikväll. Jag har fått en blåsa i kinden också, det gör ju så himla ont och den sitter på ett så himla dumt ställe också så jag känner den så fort jag biter ihop...

Trött är jag men får vila fram tills det är dags, kan ju för schyven inte vara hemma fyra nätter, det går bara inte..

Är det något annat jag blir trött på så är det folk. Personer som dömmer utan att veta någonting egentligen.

Inte långt kvar tills jag åker till Maria heller, det ska bli så himla skönt! Få komma bort lite, inte tänka på allt det vardagliga här hemma..

Nu ska jag försöka gå ner till Östenssons en sväng!  
Tråkigt inlägg det blev men ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0