Kök

Ja, det är ju verkligen inte lätt att välja kök. Krille och jag har inte riktigt samma stil och smak heller så det kommer nog bli några fler diskussioner innan vi kan bestämma oss! Vi har fått ihop ett kök men det är dock lite mer min stil så får se hur det slutar.. Jag gillar ju det där lite mer lantliga medan Krille är mer för det riktigt moderna!

Först var vi på Kvik, träffade en jättetrevlig tjej! Hon var jätteduktig och hjälpte oss mycket! Därifrån väntar vi på offerten som kommer imorgon. Efter det åkte vi till Ikea, där var servicen inte lika bra. Fyra ungdomar som satt vid en dator och hängde, det var personalen det! Vi blev följda till en dator sen fick vi göra resten själva.. Vi som ville höra lite fler idéer från folk som SKA kunna det där med kök! Just nu ligger verkligen kvik på + så vi får se hur offerten ser ut imorn! Spännande, haha och tack vare Krille så har vi slagit vad om vad den ska bli så får se vem av oss som vinner.. 

Majken är hos oss nu och jag lovar er, det är inte tyst i mer än 2 minuter.. Hon pratar och hörs heeela tiden! Hon har inte varit hos oss på tre veckor och man hinner faktiskt vänja sig av med det där, för det är trots allt så att känslor, tankar, humör får jobba heeela tiden när man är med henne! Annars är det verkligen jätteroligt att hon är här, och vi har saknat lilltösen så otroligt mycket under de tre veckorna som hon har varit i Karlstad! Men vad det går snabbt, nu har det redan gått en vecka och i helgen följer hon med farmor, farfar, Sanna, Viktor och Jamie till Göteborg på semester och sen är det en vecka kvar tills hon åker tillbaka till Karlstad Det går snabbt! 

Jag jobbar ihelgen, mina tre sista jobbnätter innan det är dags för semester! Ni anar inte vad skönt det ska bli, vi har ju sjukt mycket att styra med men just därför ska det bli väldigt skönt att inte behöva bry sig om att gå till jobbet och att sova som man ska eftersom man jobbar natt osv.. Det är synd bara att Krilles halva semester redan har gått! Jag vill att han ska vara hemma hos mig under hela min semester! 

Nu ska vi titta på true blood! Godnatt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0