Har inte hänt så mycket..

Nej, det har faktiskt inte hänt så mycket uppe vid huset, jag ska lägga upp bilder men jag har inte haft tid..

Majken har varit här nu i två veckor och det är hur roligt som helst men det blir liksom inte riktigt samma sak, man kan ju inte göra vad man vill på samma sätt som om att det bara vore vi två.. Men nu har vi en vecka till tillsammans och vi behöver köra på med trädgården så att vi kan plantera häcken snart.. Den borde komma snart!

Vi var på Astrid Lindgrens värld i veckan, jisses vad mycket folk! Men lilltösen uppskattade det verkligen och pippidockan som vi köpte har varit en trogen lekkamrat sen dess.. Vi har också varit inne i Linköping ett x-antal gånger denna vecka för att fundera på kök och vitvaror. Vi får se hur det slutar! :)


Imorn är det dags för Majken att åka till Karlstad igen så först ska vi till Örebro på dagen och framåt kvällen ska vi hem till Erik och Linnda! :) Ska bli trevligt!!

Jag är så trött på mig själv just nu, hur kunde jag gå upp så här mycket i vikt?!
Har bara mig själv att skylla och nu är det skärpning alltså!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0