En härlig sommardag!

Ja, det kunde varit en riktigt härlig sommardag om det inte vore för att jag varit tokigt bakis idag.. Men men smällar man får ta när vinet är gott! :)

Igår var vi hemma hos Erik och Linnda eftersom Erik fyllde år! Det var en trevlig kväll! Idag har vi inte gjort så jättemycket, mamma och jag var uppe vid huset förut. Har grävt en rabbat eller vad man nu ska kalla det på framsidan där häcken ska vara.. Så jag ska fortsätta med baksidan imorn nu..

Det händer alltid mycket mer när mamma är med, konstigt nog! Jag blir så lätt uttråkad när det är såna saker! Jag tycker det är jättekul när man ser resultat men när jag är där uppe själv och man liksom inte ser något slut på det, då vill jag gärna ge upp! Ikväll har jag haft lite kvalitetstid med mig själv, legat i soffan och tittat på tv, tagit en varm dusch och bara göddat. Jag har funderat mycket på allt som händer och på livet i allmänhet!


Jag har alltid haft en stark personlighet, hållt fast vid mina åsikter! Förr var jag så dålig på att erkänna att jag hade fel men jag växte ifrån det, eller rättare sagt, jag växte upp! Det omogna beteendet försvann! Jag kan verkligen erkänna när jag har fel MEN ingen kan ta mina åsikter ifrån mig och vad jag tycker och tänker om saker är det enbart jag själv som vet! Alla vi människor är så olika och något som känns bra och rätt för dig kanske inte alls känns bra och rätt för mig.. Jag har varit med om mycket sådant den senaste veckan, att folk försöker tillrättavisa personliga saker! Glöm det! Jag gör ingen stor grej av det för trots att alla inte tycker att mina åsikter är bra så tycker JAG det och det är bara JAG som vet vad som är bäst för mig och hur jag vill att mitt liv ska se ut!

Jag var tvungen att skriva ner det helt enkelt, få ur mig det!

Det är mycket som kommer hända framöver, det är många bollar i luften nu, livet ändrar riktning och det händer roliga och positiva saker! :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0