Jag älskar dig, Hanna.

Kan man få mer kärlek av någon än vad man får av ett barn?

Majken och jag har haft myskväll. Vi har käkat pizza och efter det legat i soffan och tittat på disney. Vi har dansat, skrattat och tagit kort. Tillslut sa Majken, jag vill inte titta på tv längre, jag är trött. Så då blev det tandborstning och sängen. :) Blir ju alltid puss & kram när det är dags att sova och när jag skulle gå ut säger Majken. "Jag älskar dig, Hanna" det är ju så att hjärtat smälter. Hon är världens goaste lilla tös!

Imorn åker pappsen iväg till Luleå, på hans födelsedag! Så presenterna är redan öppnade. Majken köpte present till honom för jättelängesen och har lyckats att inte säga något trots att pappa tjatat och varit nyfiken. :P Duktig tjej!

Majken ska umgås med farmor och farfar imorn och sover över natt där så det blir verkligen tomt här imorn..

Jag har i stort sett sovit hela dagen eftersom jag jobbade i natt och nu blir det att slappa framför idol.

Fick reda på min första kurs igår, MVG i arbetsmiljö & säkerhet. Det är ju inte så dåligt! :D

Ha en fin kväll!

Snygging



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0