Godmorgon!

Ja, jag vet det är sent.. Men jag vaknade faktiskt nyss.. Har inte lyckats vända tillbaka dygnet än sen jag jobbade natt och nu jobbar jag ju imorn natt igen så då känns det onödigt.. :)

Ska strax hoppa in i duschen och sen bege mig mot city gross, ska handla lite mat inför kvällen. Vi blir typ 12 stycken tror jag, svårt med mat till så många. Sist gjorde jag tacopaj och det gick bra, men då måste jag ju göra något annat den här gången.. Har fått lite förslag, vi får se vad det blir! :)

På fredag kommer ju Majken och då ska vi ge pappa paket, får se om han får mitt paket då också! Hoppas han blir glad!!

Här kommer 2 bilder från när Majken fyllde 3 och fick öppna paket :)

Kul med paket :)


Pappa o Majken öppnar paket :)

Måste skynda på lite, har inte tid att sitta här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0