Cause I´m flying without wings

Jag är glad! :) Har en underbar familj, de har varit här ikväll och grattat Krille! Allesammans, Claes, Catharina, Filip, Suss, Sanna, Viktor, min mami, Sanna och David! Den enda som saknades var Majken, hon får fira på fredag! :) För i helgen är inte pappsen hemma, då bär det av till Luleå med brorsan! Hej, vad kul de kommer ha! :D Majken kommer ha hur kul som helst hon också för hon ska vara hos sin idol, farmor! :)

Det blev hemmagjort pizza och till efterrätt glass med lite tillbehör.. Det blev bra och Krille blev helnöjd med sina presenter! :)

Imorn ska jag ner till studievägledaren och lägga upp mitt plugg ordentligt och efter det behöver jag börja med pluggandet.. En inlämning till nästa vecka som jag inte ens börjat med! Go girl! :) Vid 21 blir det jobb, men bara en natt den här gången så det funkar ju..

Nu ska jag ut och mysa med min baby i soffan, liiiike it! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0