Tristess?

hm om det nu stavas så?... :)

Kanske är det jag lider av eftersom jag hela tiden vill att det ska hända saker... Var och tittade på en lägenhet idag men när jag tänker efter så älskar jag min lägenhet och vill inte alls flytta... Visst Skänninge är ingen jätterolig stad men allvarligt, hur mycket roligare är Mjölby?!... Jag har precis köpt mig en liten bil och vill jag vara i Mjölby och umgås med folk där så är det ju inga problem nu, jag behöver inte tänka på buss eller skjuts..


Jag borde släppa det där nu för jag vet att det inte är bra för mig, varför ska det vara så svårt?... Jag borde egentligen ha släppt det för väldigt längesen men det har inte blivit så...  (dålig ursäkt) haha

Idag har jag somsagt tittat på en lägenhet sen åkte jag ner till presenten och köpte en present till kusin Jossan som fyller år. Ska gratta henne på lördag nämligen. Ska bli kul att se hennes och Johns nya hus. :) 
Efter det åkte jag hem och gjorde pannkakor, det är så sjukt gott men jag kan ju inte hålla mig till pannkakor och sylt utan jag vill ju ha både socker och grädde också haha onyttigt till tusen men vad sjutton! :) Det är ju så himla gott! 

Nu sitter jag och tänker på det mesta och är smått irriterad över att mina jobbbusharonger inte har kommit och att kanalerna som jag ringde om igår inte heller fungerar än... aja.. Nu ska jag sluta gnälla haha nu ska jag mysa i soffan innan det är dags för jobb!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0