Min sköna vecka..

Det här är den bästa jobbveckan jag har, jag är ledig måndag, jobbar tisdag, ledig onsdag och torsdag och sen jobbar jag fredag- söndag men den här helgen är jag ledig på lördag också. :) Det är helt klart en bra vecka och idag kändes det riktigt härligt att vara ledig när man vaknade och tittade ut genom fönstret. Solen sken och fåglarna kvittrade och flög fram och tillbaka mellan träden. Det kändes bra!

Skulle börja med att dammsuga haha det gick ju så där får be mamma komma och hjälpa mig att försöka få ordning på dammsugaren, sladden bråkar lite om man säger så.. Jag satt i en kvart och höll på med den där jäkla sladden, men det gick att dammsuga ändå som tur var. :) Efter det hoppade jag in i duschen, begav mig till Ö&b och sen åkte Sanna och jag en snabbis till Mjölby för att köpa en present till Mormor, hon fyller nämligen nu i veckan. Det blev ett fint armband och ett halsband. :) Sen har jag bara tvättat lite, balkongdörren har varit öppen hela dagen och vilka underbara vårkänslor man får.. :) Nu ska jag snart åka och träna, det ska bli skönt.. Jag har faktiskt varit duktig den här veckan.. I måndags körde jag spinning och igår blev det styrka överkropp och spinning och ikväll blir det 20-20-20 och kanske blir lite träning imorn också får se, man behöver ju inte ta i så man spricker liksom för det blir träning på söndag sen också.. :) Men man kan ju ta sig en promenad om vädret är så här fint imorn också! :) Sen har jag fixat lite mat också det blev grönsakssoppa och baguette. Det var gott! :) haha kanske inte världens intressantaste information kanske... 

Jag trivs som tusan med min lilla "OUT" men när jag kom hem märkte jag att radion inte fungerade så en bilstereo  står på inköpslistan när vi åker till Ullared nästa helg.. :) Jag menar netonnet ligger ju faktiskt där borta så då kan man ju passa på att titta där.. Det är i vilket fall som helst en oerhörd frihet med en egen bil!! :)

Jag behövde lite sol idag, det gör än så mycket gladare för just nu är jag lite orolig över jobbet... Jag hoppas att det löser sig på ett bra sätt, jag vill verkligen jobba med de underbara tjejerna nere på våning 1 som jag jobbar med nu. Jag trivs ju så himla bra med hur vi arbetar och jag trivs med de som bor där och jag trivs med arbetskamraterna, bättre kan det liksom inte bli.. 

Det är mycket som snurrar just nu, när våren är på g så börjar man självklar fundera lite över relationer. Jag vet att jag trivs så himla bra med att vara singel men ändå så saknar man såklart någon att dela allting med. Att komma hem till på kvällen att få kramas med.... Jag har väl egentligen varit singel påtok för länge men vad ska man göra när man inte hittar mr right?.... Hur länge ska man vänta egentligen?.. 


Uch vad djup jag blev, haha nu ska jag ta och byta om och bege mig till gymmet!
Ha en fin kväll och njut av det fina vädret! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0