Längesen......

Oj, nu var det allt bra längesen jag skrev här... Det är kanske dags för en liten uppdatering innan jag ställer mig vid spisen och gör spaghetti och köttfärssås, ska bliiii så himla gott.. Varit sugen på det i flera dagar.. haha

Jaha men vad har hänt den senaste tiden då, jo jag har faktiskt festat till det lite nu två lördagar på raken, (tyckte jag att jag förtjänade) jag har köpt mig en liten bil och ja vad har jag gjort mer, jag har varit kattvakt eftersom min moster är i teneriffa och så har jag tränat och jobbat...

Hm... Förra fredagen var jag och Elli hemma hos Memme i Linköping. Det var toppen att träffa henne och det var en riktigt trevlig kväll. På lördagen blev det hem till Sofia och Erik på inflyttningsfest som sedan slutade med att vi gick till parken. Det var en jätte trevlig kväll, tack Sofia och Erik. :) På söndagen mådde jag som jag förtjänade måste jag ju erkänna men åkte ändå och tränade. Shiiit vad jag mådde men jag klarade iaf att slutföra passet.. haha

I veckan blev det mycket billetande och först var vi ute i skogarna i örebro, vi var sen påväg mot örebros hållet igen men hamnade mellan linköping och linghem. Där hittade vi en bil men som jag inte riktigt var 100 på så jag kom tillbaka dagen efter och fick titta på en annan bil och den fick det bli.. Nu fick det helt enkelt vara slutletat.. Vet inte hur många timmar jag har tillbringat min tid på blocket.. Det blev iaf en renault clio -97 och den duger alldeles utmärk för mig att ta mig fram och tillbaka till jobbet och träningen med som var orsaken till att jag faktiskt behövde en bil.. :) Så fick det bli.. :)

Veckan rullade på med lite träning och jobb, på fredagen fick Sanna med mig till linköping där hon shoppade och jag var riktigt stolt över mig själv att jag inte köpte något.. :) Jag ansträngde mig faktiskt.. :) Lördagen, blev det storstädning utav bilen med mammas hjälp. Vi blev rätt trötta efter ett tag och det resulterade i lite sura miner haha men det gick över lika fort igen.. :) När vi väl var klara med det var det dags att svira om och bege sig till mjölby. Mamma var chaufför den kvällen.. Först förfest hos Elli och sedan en annan förfest hos Sonja och sedan blev det parken. :) Det var en trevlig kväll med ett trevligt slut.. :) Sen hade jag lovat att byta ett pass i helgen så vid två hugget blev det att jobba, Sonja och jag jobbade kvällen.. Guuuud vad jag tycker om den tjejen alltså :D Efter det blev det en promenix med Jennifer, det var kul att träffa henne, det var ett tag sen... 

Idag har jag inte gjort så mycket än, jag är ledig :) Har varit borta hos katterna för sista gången.. Juste kattvaktsgrejen, skulle bo hemma hos Lena den här veckan för att ta hand om hennes katter men jag insåg efter andra natten när jag vaknade med röda utslag i hela ansiktet och igen täppt näsa att jag kanske var allergisk, så jag har fart som en tätting där i mellan.. Annelie har hjälpt mig så det har gått bra... 

Nu ska jag göra lite spaghetti och köttfärssås sen blir det spinning med Elli ikväll, uch jag gillar inte spinning men det är bara 30 minuter och det ska vi nog kunna härda.. :) 

Ha en fin dag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0