Hannapannavattenkanna...

De orden fick jag ofta höra när jag var liten, haha fast inte på något elakt sätt, kan ju misstolkas :)



Sitter i soffan och väntar på att tiden ska gå, jag ska iväg och jobba.. Det ska faktiskt bli skönt, känns som jag varit ledig påtok för mycket veckan som var.. Visst är det skönt men det får inte bli för mycket heller.. :) Så idag har jag bara varit och handlat lite och så har jag lämnat tillbaka min dammsugare som hade gått sönder, däremot fick jag ingen ny utan bara pengarna tillbaka så jag måste ta o hitta en ny snart för just nu kan jag inte dammsuga... O det är ju inte så bra.. 

Jobbar tre kvällar den här veckan och imorn blir det nog möte, vi ska diskutera vad vi ska hitta på till en av personalen som går i pension snart... haha så inget jätte seriöst möte kanske.. Sen blir det Ullared på lördag, uch vad mycket pengar som kommer gå åt.. :P Vet ju hur jag är! :) Får se när jag kommer hem på lördag om man kanske hinner med att förtära lite alkohol och ge sig ut på lite utgång.. Det märks.. 

Jag längtar till sommaren men först vill jag allt ha lite vår, ingen toktråkig snö... Det är inget roligt längre.. 
Igår hann jag med en snabbfika med Elli och tänk när man inte behöver sitta inne och fika utan kan sitta ute och njuta av solen.. :) Det ser jag fram emot...

Nu ska jag kila, ha det gott!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0