En ny dag gryr.. :)

Idag blev det att gå upp vid halv åtta hugget, skulle vara hos frisören klockan halv nio. Jag blev helnöjd, var på Anna Hallmans salong här i Skänninge. Har aldrig klippt mig eller så hos henne tidigare men måste säga att hon var väldigt duktig... :) Just nu är jag skiiiit trött så jag funderar på att sova en timme snart innan jag ska till jobbet.. Börjar nämligen jobba vid fyra hugget... Måste hoppa in och jobba extra imorn också, blir på en annan våning, lite ombyte och det är ju alltid kul.. :)

Jag skrev ju att jag skulle gå och titta på bio med Elli. Män som hatar kvinnor.... Vilken film, den var bra men en del scener var lite väl starka för min del.. Uch, jag mådde verkligen dåligt i hela kroppen.! Det var iaf en toppen kväll och innan så blev det shopping på Ikano, jag menar man kan ju inte motstå dessa vackra plagg som rasar in nu till våren.. :)
 
Igår jobbade jag först till fyra sen gick mamma och jag till gymmet. Var med på ett kom igång pass, okej för mig var det inte så vidare jobbigt trots att jag verkligen försökte, jag körde med skittunga vikter för att något skulle kännas, men det var ett lagom pass för mamma iaf.. haha det var en rolig upplevelse.. Dock kan jag själv inte träna förens på söndag, men jag har ju å andra sidan gjort och ska göra trevliga saker den här veckan så då är det helt okej.. :) Efter det åkte jag hem, gick och solade. Somnade visst i solariet och vaknade av att det brände något förskräckligt.. Tänkte inte mer på det men efter att jag duschat och smörjt in mig lite senare så såg jag att jag hade ett brännmärke på armbågen och tusan vad det kliade.. Duktig som jag var så kliade jag inte utan tog på mirakelkrämen tender care och gissa om det är bättre idag?:) Utan tvekan idag syns det knappt inte.. :) Riktigt bra kräm det där.. :) Sen kom Sanna över hit och vi fixade lite med hennes projektarbete äntligen klara, hoppas hon får ordning på det nu så att de får godkänt i alla fall...

Nee nu sitter jag nästan och sover, nu måste jag nog ta en powernap..! :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0