Ytterligare en helg har gått....

Dagarna springer iväg och nu är helgen över...
I fredags blev det jobb och hann  även titta på sista matchen på sanna när hon spelade.. Gick dock inte så bra!
I går blev det först hem till mormor och morfar en sväng där vi fikade och lyssnade mest på mormors bludder i två timmar.. aja det var ju trevligt att träffa dom en stund.. :)
Sen åkte Clara och jag in till mjölby och tittade på södracupen. Skänninges herrar klarade sig till finalen så det var roligt att se.. :) Synd att de förlorade finalen bara men de var duktiga som tog sig dit iaf.. :) Sen var det dags att åka hem och sova... Skönt att krypa ner efter en lång dag på träbänkar.. hahaha 

Idag har jag mest slappat och vid sexhugget blev det lite träning.. Skönt men fy fan vad jobbigt det var.. Känns verkligen att jag inte tränat på år o dagar, jag orkade typ ingenting.. Men det ska det bli ändring på, jag ska orka minst lika mycket som förut om inte mer.. :) Ska försöka ändra lite av mina tider till nästa månad om jag får ha vikariatet då också alltså.. 4 kvällar i veckan blir lite mycket....

Nu ska jag titta på trollkarlens hemligheter... :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

var och kolla cupen i mjölby, många som gått från skänninge till tubbe,men det gick ju bra ändå för båda lagen.....

2009-01-22 @ 07:37:16
Postat av: sanna

huvudsaken va ju iaf att jag va bra sista matchen;)

2009-01-23 @ 18:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0