Uppdatering

Kände att det var dags för lite uppdatering.. :) Dagarna den här veckan har rullat på i en väldig fart...

I fredags träffade jag Jennifer framåt kvällen, det var trevligt, som alltid. :) Lördagen blev det först jobb och sen hem till Evelina, med Elli och Saga. Det blev mycket prat och det var en trevlig kväll med väldigt trevligt sällskap.. :) Synd bara att Elli och jag skulle upp o jobba dagen efter, annars kunde det ju faktiskt blivit lite alkohol för våran del också men det var trevligt ändå.. Den kvällen avslutades med lite donken, milkshake, cheese och muffins hemma hos Elli. :) Var hemma vid halv två typ och skulle upp 4 timmar senare men det gick bra! :) Söndag det jobb igen och sen blev det träning på kvällen.. Det var skönt! :) Sen åkte jag hem till mamma där tittade vi på film och åt popcorn..

Skulle varit ledig tisdag och fredag den här veckan men så blev det inte och jag har jobbat på....
Måndag jobbade jag kväll och innan det sov jag mest bort hela dagen..
Tisdag jobbade jag 9.30-16.30 fick iaf lite sovmorgon. Efter det blev det lite lindex shoppning, lite underkläder och smink. Sen vidare till hemtex där jag köpte lite nya påslakarn set. :) Sen bestämde mamma och jag att vi skulle åka ut och handla på city g, var ju lönedag och allt.. Så det blev en tur dit, där vi hittade lite grejer på jysk och mamma köpte stövlar på Kalle P och efter det blev det tillslut dags att handla mat. :) haha Var hemma vid nio hugget, då blev det att styra och ställa lite...
Onsdag igår, då var det först jobb mellan 7-16 och sen hem för att käka lite och sen blev det träning. 20-20-20 kan fortfarande inte tycka att första 20 minuterna arobeics utan bräda är kul men det andra var roligt.. :) Väl hemma blev det dusch och lite käk och sen kom Emelie till mig en stund. :) Hon skulle vara hemma i Skänninge tisdag och onsdag så då måste man ju passa på att ses.. :)
Idag sov jag väldigt länge, behövde sova ut lite tror jag.. La mig vid tolv och gick upp vid tolv.. haha så nu har jag lagat mat, kastat i de nya lakarnen i tvättmaskin och dammsugit. haha så nu ska jag ner och byta den sista maskinen och sen ska jag hoppa in i duschen. Sen är det dags för jobb.. haha så har min vecka sett ut..
Imorn blir det också att jobba kväll, hade egentligen velat träna imorn men sen är jag ju ledig helgen iaf, det ser ut som att helgen är uppbokad den också.. Lördag blir det att gratta morfar, hela dagen lär gå åt till det :) och på söndag, ska jag och Elli åka in till Ikanohuset och på kvällen ska jag träna.. :) Ser fram emot att träffa Elli, alltid lika kul... :)

Det var en liten uppdatering måste springa ner till tvättstugan nu.

By the way, förut när jag var på väg upp ur tvättstugan så stog det en dam där nere, när hon såg mig så vände hon och gick upp för trappan och ut genom dörren?.... hm, undra vad hon höll på med?..... Lustiga människor finns det gott om! Jag menar varför gå in i en källare i ett hyreshus?.. aja.. :)

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0