Söndag.

Det känns knappt som det är helg, eller det känns helt enkelt som att det varit helg i flera veckor så det känns inte så speciellt just nu... :) Jag har varit ledig mycket nu och det har jag behövt med tanke på att jag har varit sjuk.. Men nästa vecka sen blir det mer jobb och det ska bli skönt det också.. :)
 
I fredags blev det att träffa Emelie O, Clara och Maria. Det var hur trevligt som helst. Det blev god mat lite spel och sist men inte minst väldigt trevligt sällskap! Blev rätt sent och jag sov länge dagen efter.. :) Fixade lite här hemma o framåt kvällen gick jag hem till Emelie C där det blev käk och filmmys.. Trevlig kväll det också.. 

Thumbnail
ThumbnailThumbnail
Thumbnail



Idag håller jag på och  tvättar och har fixat det sista med garderoben och byrån. Det blev att plocka i ordning lite på "stora" skåpet i köket också.. Har fler grejer jag behöver göra men jag kan ju inte göra allt på en dag.. :)  

Imorgon ska jag åka in en sväng till Mjölby och på kvällen blir det hem till Emelie Adolfsson en stund... Det ska bli trevligt.

Det här blev en kort sammanfattning av de senaste dagarna.. :) 

Ska fortsätta titta på BEE MOVIE nu.. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0