Gott nytt år! :)

Ja nu är det 2009 :) Får hoppas på att det här året bjuder på en del roliga saker helt enkelt...
Eftersom jag går på pencillin så blev det en nykter kväll igår och idag kände jag att det var rätt skönt faktiskt. :) Plus att jag hade en väldigt trevlig kväll igår.. :) Fast kvällen avslutades rätt tidigt för min del, kände att jag inte riktigt orkade men det var trevligt ändå...

Idag har mammsen varit här o hjälpt mig med mina byråer till sovrummet.. Det blev fint, nu ska det plockas om i lite skåp o på hyllor o sånt där.. :) Har jag något att göra, det är bra! :) Imorn är det jobb som gäller börjar klockan sju och ska åka tidigt med bussen så jag borde väl egentligen ligga i sängen men så sov jag ju faktiskt till ett idag så då är det inte så lätt..  Det blir att träffa Maria, Emelie och Clara imorn kväll, det ska bli väldigt trevligt.. :) Tre tjejer som jag träffar alldeles för sällan..

Hoppas alla hade ett bra nyår! :)
 
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill läsa mera ifrån dig......

2009-01-03 @ 15:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0