Godnatt

Jag måste lära mig att kunna varva ner snabbare efter jobbet så att jag kan somna tidigt och inte sova bort dagen som kommer efter.. :) Jag har iaf ställt klockan på 8.00 imorn bitti och det gör ju inget om jag ligger kvar till 8.30 men inte senare alltså.. :) Ska gå bort och sola (stort behov av lite sol i alla dess former, ser ut som ett vitt lakarn) käka lite god frukost och sen åka in en sväng till Elli. Vi ska ta en långpromenad och äta ihop sen blir det jobb för oss båda.. Ska bli trevligt att träffa henne och prata lite skit och samtidigt njuta av en skön promenad... :)

Jobbat kväll hela veckan så måste väl erkänna att jag är lite trött på just det nu, skönt att det blev lite annorlunda ikväll iaf att jag hade så pass mycket tid att jag kunde improvisera in lite annat.. :) Har en kväll imorn också sen är jag ledig ihelgen, ska bli skönt. Sanna spelar södracupen imorn så hinner iaf se sista matchen som hon spelar 21.15. Inte sett henne spela på skiit länge, så det blir ju lite kul.. :)

Snart fyller morfar 80 år, då blir det middag och grejer med släkten! Det blir säkert trevligt, får se hur stämningen visar sig vara, måste erkänna att jag tycker det är rätt jobbigt att träffa släkten just nu.... Men det kanske är så det kommer vara ett tag, det är sådan jag är, så jag fungerar!!

Nu ska jag krypa ner i min sköna säng! :)


Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0