.......

Idag är det tisdag och jag ska snart in och jobba kvällen...
Var inne i Mjölby imorse och tittade på en lägenhet. Det skulle vara så mycket smidigare att bo i Mjölby..  Det var ingen
höjdarlägenhet direkt kan jag ju säga. Inte byter jag bort min pärla mot det. :) Jag har insett att jag verkligen bor så himla bra, det är bara fel stad... Jag vill inte flytta egentligen! Jag trivs ju så himla bra här i min lägenhet och med grannarna och så där...
Var och tränade i söndags och jag har fortfarande träningsverk, snacka om att jag är otränad. Det får förmodligen bli träning på söndag igen.. Tar det lugnt nu i början, nästa vecka sen får det bli två ggr... :) Måste ju verkligen komma igång igen... :)


Det kommer bli en tuff kväll på jobbet... hm, men det måste ju gå det också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0