What a day!!

Vilken jäkla dag, på sista tiden har jag börjat bli förbannad på riktigt, vet inte varför.. Idag blev jag arg.. När jag får skulden för något som jag absolut inte har gjort, då blir jag arg. Kan inte hjälpa det men jag tänker faktiskt inte ta skit för någon annans misstag, där går gränsen..

Det gick bra att jobba och att träna men efter det rullade det in en massa stress, det gillas inte! Telefonen ringde typ 8 ggr på en halv timme. Jag kom hem 19.35 och 20.00 skulle jag vara hos Elli i Mjölby. Då var det in i duschen fort som tusan eftersom jag hade tränat....

Jag har kommit fram till att jag har ett väldigt stort samvete, lite för stort.. Jag får dåligt samvete för minsta lilla grej.. Det liksom lägger sig i magen som en klump...

Det var i vilket fall som helst väldigt trevligt att träffa Elli ikväll, hon fick höra om mina aggressioner. :P

Imorn ska jag få träffa pinglorna Jennifer och Alma! Ska bli kuuuul! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0