Klockan är mycket...

Vet att klockan är mycket och att det är dags att sova egentligen men tänkte skriva en rad iaf.. :)
Blev att åka in till Mjölby en sväng ikväll. Tittade på melodifestivalen hos Evelina och Pontus. Linus och Elli var där också.. :) Det var trevligt! Tack för kvällen! :) Får se till att ha en tjejkväll snart så vi kan skvallra en massa.. Lite vin, spel och prat. :) Kanon!! Det får vi planera in tycker jag.. :)

Nehe jag ska väl hoppa i säng.. Den här dagen har varit lugn och skön, behövde vila upp mig lite från igår så det var skönt.. Får försöka ta tag i att städa lite imorn, fast jag är ju ledig onsdag och torsdag också så då kan jag ju faktiskt städa lite också om jag känner för en slappdag imorn också.. :) Imorn fyller David så ska väl hem dit en sväng iaf, ska egentligen träna på kvällen men kanske ska vara hemma där istället känner jag..

Dags att sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0