haha

Snacka om att jag är trött på telefonförsäljare.. Ända sedan jag skaffade hemtelefon så har jag inte fått vara i fred. Idag tog priset.. Det ringer en tjej från glocalnet och börjar härja om hur mycket jag betalar för min telefon och att jag inte ringer så mycket. För det första var inget utav priserna rätt för det andra när jag säger att jag är nöjd med det jag har och inte är intresserad av att byta. Blir hon förbannad och börjar rent utsagt gapa i telefonen att alla tror att telia är så jävla bra men dom är sämst. Att det minnsann fanns en undersökning som visade att glocalnet var billigast och att telia låg längst ner på listan.. Jag tänkte, vad skillde det på minut priset tup 2 öre och kanske 20 kr i månaden.. Känns som det kvittar haha jag sa återigen du har säkert rätt men jag är inte intresserad. Nehepp hejdå säger tjejen då med den snäsigaste rösten jag hört.. haha får man vara sån som telefonförsäljare? haha jag kan inte annat än att skratta men vad fan hade jag varit intresserad så hade hon ju gjort mig ointresserad iaf.. Jävla brud!! 

Aja så äre med det.. Igår var det träning som gällde snacka om att min rumpa är död.. Har sådan träningsverk alltså.. haha men det är gött, då känner man att man lever :)

Helgen var trevlig men den var också ganska jobbig. Det var fullt ös hela helgen och tur var väl det egentligen för min del för när jag väl stannade upp och tänkte kom de där ledsamma tankarna fram om hur orättvist det är.. :S på lördagen var vi iaf ute och firade morfar, det blev sjögestad motell. Maten var suverän. :) Sen hem till mormor och morfar för att fika och så där.. Efter det träffade jag Jennifer en stund.. Söndag upp och hoppa, Elli och jag åkte in till Ikano och shoppade loss. kom hem med ett par påsar..:) Kul! Efter det raka vägen till Therese som fyller hm tror det är idag, det är min kusin. Direkt där ifrån till träningen och sen hem.. Pust, sen blev det att titta på the holiday, världens bästa film ju! :) Johanna som introducerade mig för den filmen i Schweiz, lovely helt enkelt.. Sen har det mest varit jobb och träning.. SKa snart åka och jobba igen och imorn är det jobb och sedan träning på kvällen.. :)

Nu måste jag äta och hoppa in i duschen om jag ska hinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0