Fredag den 13:e

Jag skriver som alla andra, fredag den 13:e.. :P Än så länge har min fredag den trettonde varit ganska smärtfri, jag brukar alltid lyckas med något denna dag.... Men somsagt den är ju inte slut än.... Fast jag ska nog hålla mig i soffan så att så lite som möjligt kan hända.. :P

Har jobbat ikväll och nu sitter jag här i min soffa och äter nötter och dricker cola... Gott om inte annat! :)
Nu är min insulindeligering klar, känns skönt, slippa tjata på alla andra för ett litet stick.... :)


Idag var det dags att prova lite arbetskläder, hahaha vi kommer gå runt o se ut som tält. Jag orkade inte bry mig men de var väldigt fula tycker jag personligen.. haha Kul att storlekarna var så små att alla var tvugna att gå upp två strlk, varför inte göra storlekarna större så man kan ha normal strlk? haha aja får väl se hur det blir. Jag kommer inte bli för vacker i mina kläder iaf känner jag, det enda de pratade om var att det absolut inte fick sitta för tajt.. halleeeeluja vilket tjat!  haha fast det spelar väl iofs inte så jätte stor roll hur vi ser ut eftersom vi bara är på jobbet men man vill ju ändå se lite normal ut. Ibland träffar man ju faktiskt folk utifrån också som man känner osv...

Fick ett väldigt fint alla hjärtans dag kort i dag på posten av min underbara vän Maria! :) Jag blev varm i hela hjärtat! Vänskar i ur och skur, helt klart! :) 

Kommit fram till en sak när folk väl kommenterar så är det många som inte använder sina namn eller något.. Man vet liksom inte vem som har skrivit.. Jag tycker det är rätt tråkigt.. aja......


Nu ska jag titta vem som åker ut i let´s dance sen blir det Samantha...

Natti natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0