Ett tillägg...

Hanna kan ju aldrig vara tyst...

Fick denna kommentar om mitt snygga kille inlägg..

"klart dom finns, man behöver bara öppna ögonen och se sig lite mera omkring..."

Visst alltså att man kan se en snygg kille ibland men inte såna killar så man nästan smälter, det är inte lika ofta alltså. Då förklarade jag nog dåligt vad jag menade.... Som jag skrev som svar om du ser såna killar ofta så skulle jag gärna vilja veta vart du bor?!. :)

Skulle man se en sån kille ofta så skulle man ju inte få den där känslan som jag beskrev.. Jag menar det är ju inte varje dag man ser en kille som man vill slita av kläderna på plats liksom.. Det är inte direkt en vardaglig känsla..


Over and out, nu börjar Samantha! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0