Ett leende på mina läppar!

Idag har det varit en riktig bra dag trots att jag faktiskt inte gjort så mycket.. Jag sov rätt länge sen har jag mest slappat och sen vid halv sju var det dags för lite träning. Dock inget roligt pass, jag kan bara inte tycka att det är kul alltså trots att jag verkligen anstränger mig, men skönt att få svettas lite iaf.. :) Efter det blev det en promenad med Jennifer, pratade av oss lite och jag spanade in hennes snygga bandage.. :)

Dagen har varit härlig, en dag utan måsten och en dag med ett stort leende på läpparna, det gillas.. :)

Nu ska jag se på  Dirty Sexy Money, det är riktigt bra. :) Tittade på Greys Anatomy innan det är helt enkelt beroende framkallande.. :) haha ikväll är jag tv nörd :P

Har ganska mycket som jag skulle kunna skriva men jag nöjer mig här och ska fortsätta mitt tvnördande! :)

Ibland behövs det inte mycket för att livet ska känna riktigt härligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0