Hej hopp!

Tiden rullar på och visst händer det grejer, jag är rätt dålig på att skriva här men nån gång ibland så... :) Jag kanske skärper mig med det någon gång också.... 

Jag har legat sjuk i några dagar nu, denna grej som jag fick första gången i Schweiz verkar återkomma, ont i halsen och då menar jag inte bara lite ont utan jag kan verkligen inte svälja och skyyyy hög feber, jag som mår dåligt bara jag har 37,5 fatta då när tempen ligger på 40 grader. :S Nu efteråt kan jag inte förstå hur jag överlevde den veckan i Schweiz utan pencillin eller någonting.. Jag bara låg där i min ensamhet och mådde skit.. Sen kom det tillbaka nu innan nyår där och då var jag riktigt sjuk men då hade jag självklart min underbara mamma som tog hand om mig.. Jag klarade inte ens att gå till toan själv.. Den gången i Schweiz tror jag inte ens att jag var på toa den veckan jag kunde knappt sätta mig upp.. Nu återkom alltså detta i måndags men inte riktigt så illa som det var de tidigare gångerna, kanske för att jag var så smart att jag sprang till läkaren redan igår så att jag fick pencillin med en gång.. Det har redan hjälpt, visst jag är inte helt kry men mår betydligt bättre.. Det konstiga är att de inte vet vad det är för något. :S Jag tycker faktiskt att det är riktigt lustigt...

Vad har jag annars gjort, jag har jobbat och vi är några tjejer från jobbet som har bestämt att vi ska åka till Lisseberg den 12 Juni, det kommer nog bli riktigt roligt.. :) Jag har tränat lite men det kommer inte bli så mycket träning nu däremot tänker verkligen ta det lugnt under den här pencillinkuren.. 

I lördags blev det lite fest hemma hos Elli och Linus, det blev en riktigt trevlig kväll.. De flesta hade kommit hem och det blev en reunion typ, det var kul.. :) Jag som inte skulle dricka var lite neg men som en av mina vänner sa, man ska ju inte vara tråkig så nu kör vi.. :)

Ska försöka uppdatera lite oftare för jag kommer inte ens ihåg allt som jag har gjort sedan jag skrev sist.. haha
det här blev kanske ett väldigt tråkigt inlägg men ähhh.. ha en bra kväll, nu ska jag fortfsätta läsa i Stieg Larssons "män som hatar kvinnor" visst jag har sett filmen men ville gärna läsa boken också!

// Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0