Hemma efter en kväll på jobbet...

Japp nu sitter jag i soffan med datorn i knät. Har satt på tvn, så i bakgrunden går "ballar av stål" för fullar muggar.. Det är rätt roligt faktiskt, lite muppigt! :) Har varit en påfrestande kväll, gick ifrån jobbet med världens huvudvärk men nu har det börjat gå över..  :)

Träffade Elli idag på dagen, blev att luncha tillsammans, det var trevligt.. :) Hon har ju varit i sälen så det var kul att höra hur de hade haft det och så där. :) Hoppas på att vi ska kunna fixa till en utgång på fredag... :)

Har inte gjort så jätte mycket den senaste tiden, jobbade i helgen och så träffade jag bland annat Clara i lördags..
Dagarna rullar på och visst händer det något varje dag men som jag brukar säga, mitt minne är bra men väldigt kort.. :)

Imorn är jag ledig så jag ska försöka att njuta av ledighet, det behövs ibland det också. Hoppas på att det blir fint väder imorn så att man kan sitta på balkongen och sen blir det träning på kvällen..

Nu ska jag titta klart här, hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0