Bokat :)

Nu är det klart, den 26 maj sätter jag mig på ett flyg till min underbara Maria! :D Det ska bli så hiiiiiimla underbart!!!!
Shit vad jag längtar! :D Hoppas det är sommar och sol där också så kanske man kan bli lite brun. :) 26 maj till 1 juni. Helt underbart att få några dagar med Maria. :D

Igår var det en heldag med Elli i linköping, oj vad vi handlade.. :) Det var lika trevligt som alltid att umgås med Elli, jag har alltid så kul med henne!! :) Men nu blir det att leva ekonomiskt den här månaden eftersom jag bokat resan och eftersom jag ska åka dit. :)

Nu ska jag käka lite och sen blir det jobb!!

Åhhhhh, jag är så glad att det spritter i kroppen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0