Utmaning...

Jag har blivit utmanad av Evelina och så här svarar jag:

1. Vilken mat äter du ofta?
- Makaroner och köttbullar
2. När du är på kalas, är du den person som sitter kvar eller hjälper du till att duka av?
- Olika, men hjälper nog oftast till.
3. Var sitter du helst när du bloggar?
- I soffan om jag använder davids bärbara..
4. Köper du ofta Triss?
- Nee.
5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
- Det var längesen jag hade semester påriktigt men Falkenberg med Emelie var ju helt klart lovely! :)
6. Vilken teve-kanal tittar du mest på?
- trean och femman.

Man skulle visst utmanna nån sen men det hoppar jag över... :) haha
Nu har jag gjort min del i det hela iaf.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0