Träning o planering..

Det är vad jag har gjort idag.. :) Åkte in till Elli vid halv två hugget. Där blev det lite planering inför den 27, det går långsamt för oss för vi ska jämt bluddra en massa men vi har ju kul iaf.. :) haha vi fick lite gjort.. Sen blev det lite käk o vid halv sju begav vi oss på lite träning. Det var skönt.. :) Hinner inte träna förens på söndag igen men då får det bli, måste komma igång med det nu.. :)

I lördags var det parken som gällde, hade en toppen kväll med Elli o de andra tjejerna.. :) Det var rätt mycket folk och då är det alltid roligt med parken.. :) Mycket dricka, dans och trevliga människor! :)

haha jag vet inte vad det är med mig, jag sprudlar av detta.. haha det är roligt... :)

Måste säga att det finns två personer som jag saknar tok mycket just nu o det är Maria och Emelie!! Det känns inget roligt att vara ensam här hemma, men jag vet att Maria har det bra i Spanien o jag vet att Emelie trivs som bäst tillsammans med sin Fidde.. :)

Nu ska jag allt ta o titta lite mer på tvn. haha jag skriver ibland, blir så när man inte har internet hemma men så är det... Så nu sitter jag hos mammsen o myser i soffan med Wilgot, som jag hoppas på ska komma hem snart. Han måste lugna sig lite, river på allt jag äger o har hemma nämligen.. Men snart så.. Ja o Wille.. :D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0